Betygsamtal

Kom på att betygsamtalen har börjat ta sin form nu i slutet av terminen. Några har gått mindre bra, vissa lite bättre och vissa verkligen sämst. Fattar inte vad som hänt med mig. Förra terminen såg allt jättebra ut. Den här terminen har jag tom fått bättre betyg på prov ect. trodde det skulle räcka. Men nähä, tydligen inte.
Och hur var det med att nationella inte kunde sänka. Det kunde tydligen inte en av våra lärare förså. Har fått VG, VG+ och MVG på alla proven vi gjort med han. På nationella var jag ett VG poäng ifrån MVG. Vad tror ni han säger att han väl sätta på mig. Jo, VG. VA FAN VG!?!?!? Förlåt, men jag tycker faktiskt jag är lite bättre än det...men nej, det kunde han inte heller förstår. "Det jag har sagt gäller". Han kan vara en gris. Sämsta läraren någonsin. Vad ledsen jag blir....på mig själv.


Känner mig verkligen som en idiot just nu

Kommentera
Postat av: Petra

Matte? :(

2009-05-27 @ 21:52:44
URL: http://ptra.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0