What to do..?

Jag diggar att jag kommer missa (ev.) 3 stycken scoutmöten till. Sen kommer jag vara där en gång, sen kommer jag missa en gång. Gaaah, varför måste allting vara på måndagar. Får jättedåligt samvete för jag missar möterna :-( . Men nu ska jag försöka tänka på mig själv för en gångs skull, det här kommer bli bra!
Fast det kan hända att jag kan gå kursen på tisdagar istället, då blir det i alla fall två mindre möten att missa. Så önska mig lycka till att det går! För då får jag allt jag ville ha utan att jag måste välja bort någonting och det är ju super (Y).

Beslut fattas åt höger och vänster varje dag. Jag hatar att behöva fatta beslut om saker och ting. Eller ok, det beror väl helt på vad besluten handlar om.
Men hur är ni när det kommer till beslut? Mycket beslutsångest eller tar ni allt med en klackspark?

Kommentera
Postat av: sadia

jag har nog mycket beslutsångest ;P

2009-03-05 @ 07:36:08
URL: http://sadia.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0