Vem är du?

Jag har en uppgift i svenskan till imorgon. Den går ut på att man ska hitta antingen en dikt eller ett stycke ur en svensk låt. Dikten eller stycke ska ha någon koppling till ens liv , kanske någonting som hänt tidigare i ens liv. Sen ska vi stå inför klassen imorgon och läsa dikten / stycket och berätta varför vi tagit just den. Vet ni hur svårt det var att hitta en låt, har velat fram och tillbaka jättelänge. Men nu har jag äntligen skrivit ihop en text jag ska läsa. Men frågan är om det jag skrivit är alldeles för personligt, för jag ska ju faktiskt stå inför klassen och läsa :S . Men aja, det blir jättebra . Får väl improvisera lite i värsta fall!

Om ni var tvungna att göra det här, vilken stycke / dikt hade ni tagit då? :-)

För mig blev det tillslut Gabriellas sång.

Kommentera

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0