Framtiden

Är jag den enda som oroar mig inför framtiden? Hur min framtid ser ut med familj, jobb , hälsa etc. Jag har såna planera för mig framtid. Jag vet att ingenting kommer bli lätt att uppfylla, men jag vill uppfylla de. Men kommer jag verkligen lyckas uppfylla de? Jag kanske kommer ha allting emot mig och så står jag där med ingenting jag hade tänkt från början. Men frågan är, gör det så mycket? Att inte veta vad som kommer hända än i framtiden. Bara du är lycklig i slutändan så är väl (det mesta) bra? Det kanske inte riktigt blev som du hade tänkt dig från början. Det kanske blir något ännu bättre.
För hur kul skulle de egentligen vara att ha hela ens liv planerat (jag har inte planer på allt i mitt liv!)? Jag vill kunna leva livet fullt ut och ta allt som det kommer. Men nu säger jag att jag vill göra det, men kommer jag göra det då? Svårt att säga, eller snarare det är omöjligt att säga.

Jag älskar att diskutera med mig själv för jag säger alltid emot mig själv i slutändan. Mina åsikter velar lite hit och dit, men jag lever och jag ler :-)

Kommentera
Postat av: Anna

sv: vi var först i Orlando på Disney World, Sea World och Universal studios, sen åkte vi till Key Largo och tillsist till Miami ^^ <3

2009-03-03 @ 19:24:45
URL: http://aannapannas.blogg.se/
Postat av: sadia

jag tror nog att alla oroar sig för framtiden, :)

2009-03-04 @ 09:35:03
URL: http://sadia.blogg.se/
Postat av: JULIA AMANDA

Vad är det för framtidsplaner du har då? Jag har också stora drömmar, men mitt måtto är att vill man så kan man ;)

2009-03-04 @ 09:52:57
URL: http://juliaamanda.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0