Bussar

Ibland hatar jag verkligen att åka buss. Imorse vad någo värsta gången på länge. Jag har en del störmoment jag inte vill träffa på, på bussar och de är:

- Skolklasser
- Alkisar
- Svettluktande människor
- Folk som pratar JÄTTEHÖGT
- Folk som spelar musik på bussen
- Folk som är allmänt stökiga

Imorse hade jag alla dessa störmoment SAMTIDIGT på bussen. Jag hade sådan lust att hoppa av och gå på bussen efter. Men problemet var att jag hade bråttom till skolan och ville inte spräcka min tidsplan...What to do..?

Kommentera
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Usch, jag hatar också att åka buss1

2009-06-12 @ 13:58:36
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0