Blandade känslor

- 10 underbara dagar
- Nya vänskapsband både inom Sverige och med andra länder har skapats
- Sovsällskap
- Träffade på folk man helst vill glömma
- 359 notes på Facebook på två dagar, me like!
- Bråk med idiot, att han inte fattar. Fast lite kul är det.
- Vill ha en puss
- Orolig inför USA
- Segling med SSS och Värmdö, dock blir det att jag inte kan följa med förens om ett år
- Packning, vad ska man ha med sig?
- Gotland

Nu känner jag mig helt tom. Lite tankar som rullar runt i mitt huvudet.
Hade girltalk med Gustav imore, vad behövligt!
Ska även fika med Christoffer på Fredag så får väl ut lite tankar då också.
Grymt!



Är jag den enda som känner mig helt tom efter läger?
Allt känns så konstigt
Vad händer nu liksom?


Kommentera

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0