Vilken dag är det?

När man är sjuk så tappar man ju både aptiten och lite av smaken (tycker jag i alla fall, jag har i alla fall gjort det för tillfället). Som jag har jättelite nu de här dagarna jag har varit sjuk, jag har ätit för jag har tänkt jag måste äta.
Men varför tappar man aptiten?

Jag har varit hemma 3 dagar nu och det har nog varit de längsta dagarna i mitt liv, typ. Det är enda jag gjort är tittat på tv hela tiden, vet t.o.m 3 tv-program utantill nu (pinsamt). Igår skulle jag lägga mig och läsa min bok, runt klockan 14.00 och vet ni vad? Jag somna med boken i handen. Duktigt Anna duktigt!

Men nu ska jag fortsätta kolla på MADE så hörs vi senare!

Sköt om er!
Puss

Kommentera

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0