The green mile

Har precis tittat klart på The Green Mile med mammsen. Alla ni som har sett den ni måste ju bara hålla med mig om att den filmen är så jävla bra?
Så himla känslosam, shit pommes asså men gud vad bra den är.
Den baseras ju på boken "The Green Mile" som Stephen King har skrivit. Bara för jag fastnade för filmen nu ska jag ta och låna/köpa boken så snabbt jag kan (jag som inte har tillräckligt att läsa redan 8-))

Men Natti Natti på er nu ska jag sova, har varit en full dag. Har b.la. ridit och varit på clinic, en rolig dag med andra ord :)

Puss

Kommentera
Postat av: mallan

Ja har oxå tittar på den ikväll, och ja håller med dig till tusen, jag kan dock inte sluta gråta i slutet :/ HAHA. Geek i am :D, men ja älskar denna film.



2009-02-01 @ 01:14:53

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0