Jag blir så j*vla förbannad

Ok, nu är det såhär att jag blir förbannad på vissa människor. Jag blir förbannad på de som skjuter fyrverkier på andra dagar än nyårsafton. Vår hund han är så himla rädd för fyrverkerier. Han vill inte ut och gå han vågar inte. Vi brukar åka upp till fjällen över nyårsafton för det smäller inte lika mycket däruppe så att han bli mindre rädd. Sen när man kommer hem några dagar senare hoppas man ju slippa det, gör man det NEJ?!
Shit, jag har lust att strypa de som skjuter på andra dagar. För ungefär en halvtimme sen var det en gata längre bort som sköt jättemycket. Jag förstår om de har fest och vill fira lite, men jag tycker ändå man kan tänka lite på allmänheten också. Min pappa var ute och gick med vår hund när de smällde. Han sprang hem (såklart) livrädd. Jag tycker inte det ska vara så. Sen kan jag ju säga att vi inte är den enda hundfamiljen med skott(skjuträdd whatever)rädd hund.
Förlåt, men jag var bara tvungen att skriva det. Har varit förbannad över det väldigt länge, men det har gått för långt.

Kommentera
Postat av: Emilie

Den är verkligen jätte fin :) Åh, då måste du göra dom! Älskar dom kakorna! :) Mums!

2009-01-11 @ 21:17:00
URL: http://emiliel.blogg.se/
Postat av: CAROLA

Kan vi inte bara förbjuda fyrverkerier, förutom kl. 0.00 på nyårsafton?

2009-01-16 @ 18:17:59
URL: http://ymperia.com/carola.blog
Postat av: lova

Jag håller verkligen med , det är jättestörande.

Fin blogg fresten! =)

2009-01-16 @ 18:19:22
URL: http://lovaamalia.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0