Handboll

Ligger just nu och kollar på handbolls matchen Sverige - Kuwait. Kuwait lyckades precis göra mål så för skrivande stund står det 15 - 9 till Sverige.
Handbolls VM får mig att tänka på Falun, för ett år sen. När jag åkte dit så hade jag inte kollat på en match visste inte ens att det var om det inte var så att min sportfanatiker till morbror var hemma hos oss just under en Sverige match. Dock var han tvungen att lyssna på matchen på radio eftersom strömmen gick 3 minuter innan matchen skulle börja !
Aja, åter till Falun. Vi kollade på en del matcher däruppe tillsammans, underbart säger jag underbart. Att några kan göra att man följer varenda match från att inte ens veta att VM var just då. Sverige lyckades ju dock bli utslaget medans vi var däruppe men jag kollade på alla matcher som var kvar, hemma ensam för jag hade fastnat.
Det här hände för ett år sen, och nu ligger jag här ett år senare ensam och kollar på VM och tycker det är roligt.
Jag är för roigt jag.

Ps: Jag saknar Falun . Ds.

Kommentera
Postat av: Petra

Jag saknar också Falun.

2009-01-21 @ 20:23:41
URL: http://ptra.blogg.se/
Postat av: Edling

Jaa, de va tider de..

Shiit va man saknar de :(

2009-01-22 @ 11:17:14
Postat av: Anna

Edling: ja verkligen :(

2009-01-22 @ 17:54:39
URL: http://annizh.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0