Bloggkoll

Blondinbella: Jag vet inte riktigt om jag tycker om den här tjejen eller inte. Men hon kör sitt eget race och hon gör det bra. Jag läser hennes blogg för att jag nästan från början. Jag kan inte bara sluta läsa, skulle kännas jättekonstigt.
Kenza: Egentligen rätt tråkigt blogg, typ idag ska jag göra detta idag har jag gjort detta. Men samma sak som med BB, jag har nästan hängt med från början och kan inte sluta.
Kissie: Hennes läser jag bara för hon är så j*vla blåst. Skratt förlänger livet. Har säkert förlängt med liv flera år sen jag började läsa hennes blogg.
Emelie: Så sjukt duktig fotograf. Underbar bloggerska. Hon verkligen gör allt och lite till för sina läsare, det tycker vi om. Go girl!
Lisa: Tyckte om hennes blogg mer i början. Nu är det nästan samma sak varje dag. Lite snygga foton och ett hej. Men såklart hon har ju ett liv utanför bloggen också.
365saker: Började läsa de bloggen nu år 2009. En person som skriver en sak varje dag som man kan göra. Faktiskt väldigt roligt när man har slut på idéer att hitta på.
Tyra: Började läsa hennes blogg för inte sålänge sen. Jag tycker verkligen om den. Hon är den bloggerskan jag tycker skriver mest männskligt (typ vet inte hur jag ska beskriva det). Men hon svär när hon är sur, hon gör massa saker. De andra bloggerskorna är så prydiga av sig (oftast) när de skriver. Det blir bara tråkigt då.
Hälsofreak: En tjej (som dock haft ett litet uppehåll nu pga skolan) som skriver om just hälsa(därav namnet). Kanske inte direkt mitt ämne att läsa om fast ändå väldigt intressant. När hon skriver och visar bilder på vad hon äter känner jag mig som värsta svullot(typ). Jag har faktiskt tagit en del recepet från henne för de verkar så smaskiga(och det har de även varit ;))
Egoina: Rolig tjej. Dock lite konstigt humor i många fall. Men jag tycker om henne. Skulle nog inte läst hennes blogg om det inte var så att hon kommenterade min blogg en regning natt.

Sen läger jag några till. Utöver de här läser jag även mina vänners bloggar, och de är de bästa. Såklart!

Kommentera

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0