Årsresume ; Juli - December

Juli:
Jag var nere hos mormor & morfar i början av Juli (och slutet på Juni) Min kusin kom även dit mot slutet av veckan. Han skulle till sportscamp dit jag följde med, var där för första gången och kolla. Verkar galet kul! Jag åkte även utomlands med familjen, vi bilade genom danmark, tyskland, tjeckien & polen! En dag var jag även på picknick med underbara tjejer, dock är det senaste gången jag sett de flesta av de. Grymt tråkigt, eller inte.
Tyskland
Va och kolla in Mirres snygging till häst (;
Jag fotade mycket
Jag åkte till gotland med min bästa vän
Picknickade mycket
Åkte båt med barndomsvänner
Hade flumkvällar med Sandra (som vanligt!)
Jag & min kusin
Prag

Augusti:
Första delen av månaden var jag fortfarande på Gotland. När vi hade kommit hem spenderade jag och Sandra en dag i Stockholm med alla andra Stockholmare för att fira att det var vår dag (080808) Lite senare efter det åkte jag iväg med världens underbaraste gäng på läger, vilket var väligt roligt! Sen hade jag inte många dagar kvar på lovet innan skolan började. Men sen började jag skolan, en ny skola, nya vänner. Allt kändes väldigt bra och jag kände att jag hamnat rätt.

Jag spenderade sista dagen av lovet med Moa, Disa & Gurra.
080808!
Sprang tjejmilen
Jag trivdes bland mina vänner
Första dagen i skolan (btw, vill ha tillbaka de där ögonbrynen, vad snygga de var då)
Vi hade avsked för Linda hemma hos Jessi.
Träffade ett härligt gäng på Gotland
Jag började föra vägarna osäkra

September:
Jag blev väldigt bra kompis med E. Jag åkte ner till Farmor med Pappa och hjälpte henne flytta. Jag gjorde inte så mycket mer den här månaden än att fota mycket & umgås mycket med folket från nya klassen.

Vi älskade Donken
Jag var på skolarbete hos scientologerna
Liza och jag flumma @ my place
Hjälpte farmor att flytta
jag & anna flumma @ skolan

Oktober:
Vad hände den här månaden? Hm...jag fick en ny mobil för min gamla tappa jag/blev snodd något sånt. Den här månaden var även senaste gången jag färgade mitt hår, hmm. Typ...något sånt om denna månad. Mådde även sämre än sämst.
Jag & Syster
Bowlade med klassen

November:
jag var med än vanligt beroende av mina vänner. Jag började träffa S, som gick som det gick :P . Jag och Embla blev erbjudna att stå på en mässa vilket vi inte tackade nej till, det var väldigt roligt.

Det snöade mycket!
Obama vann presidentvalet
Julbak
Massa Mac:s :*
Vänner :) <3
Julbord

Decmeber:
Slutkläm i skolan. Hade mycket prov, inlämmningar etc. Jag skickade även in "dagens puss" till metro och kom med ;D Jag åkte till fjällen, vilket jag kom hem från igår. Inget intressant dvs.

"Dagens puss"
Jag klippte lugg
Jag åkte skidor
Det var julafton
Mamma(och pappa) fyllde år och min kreavitet flödade.

Puss

Kommentera
Postat av: ewezi

Det låter som du haft ett bra år? Har jag rätt? :)

2009-01-03 @ 12:49:42
URL: http://ewezi.blogg.se/
Postat av: susan

Gott nytt år i efterskott :D!

2009-01-03 @ 19:40:58
URL: http://tyrassusans.blogg.se/
Postat av: Johanna

fina bilder!

2009-01-03 @ 22:30:12
URL: http://hape.blogg.se/
Postat av: Johanna

fina bilder!

2009-01-03 @ 22:30:21
URL: http://hape.blogg.se/
Postat av: Moni

många fina bilder. hopas allt är bra med dig :)

2009-01-03 @ 22:42:41
URL: http://monkann.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0