Årsresume ; Januari - Juni

Eftersom alla andra gör en årsresume vill inte jag vara sämre(dock lite försenat men det är lugnt det, förhoppningsvis)
Nu är det 2009, 1/1(dock tog allt längre tid än vad jag trott att det skulle göra så klockan är efter 00.00 , dvs 2/1 ;)). Egentligen är det ju bara en ny dag, en vanlig dag precis som alla andra dagar. Men ändå känns det inte som en vanlig dag. Jag känner mig hel, glad, lättat och ny. Det här med ett nytt år för mig att känna att jag börjar om. Eftersom 2008 verklien varit piss tackar jag verkligen inte nej till en nystart, då bättre än förra året som startade sämst. Men fast 2008 inte var så bra så finns det en del minnesvärda, både roliga som inte roliga saker att nämna och det kommer här:

Januari:
Fjällen
Jag började snacka mycket med X, då det även spreds ryckten om oss. Som då inte var sanna. Ryckten blev bara värre och värre och jag mådde sämre och sämre.
Jag var även i Falun sista gången med skolan, det var jätteroligt men väldigt sorgligt.
Jag var även helt uppe i M, dock slutade det rätt misslyckat.
Rolig filmkväll (:
Falun sista gången
Februari:
Någonting hände. Jag började må jättedåligt och svika mina vänner. Ingenting funkade. Det var tugnt i skolan, press och tjat. Farfar gick bort :/
Jag var i fjällen och vilade upp mig.
Vi åkte på en misslyckad sak med skolan.
Vi spelade in vår musikvideo. Grymt kallt, men väldigt roligt!
Jag blev beroende av min lillasyster <3
Mars:
Vad hände i mars? Inte så jättemycket. Mådde som jag mådde innan.
Sandra var mitt stöd genom allt, hela tiden. Alltid varit. Har inget speciellt med Mars månad att göra. Men vill nämna att hon är världens finaste vän.<3
Vi åt semlor.
Var i TV4 huset med några från skolan.
Låter bilden få tala för sig själv, <3
Åkte upp till fjällen igen
Umgicks med vänner
April:
Började må bättre. Började snacka med R. Är väl en historia i sig.
Jag blev beroende av Betapet.
Hade en rejäl fotodag med Jossan (: <3
Finner inga ord
"Du är inte bara värd en ros utan en hel rabatt"
Det var Valborg.
Maj:
Denna månad hade jag fullt upp med skolan. Det var slutkläm med skolarbeten, det var fixning till balen. Det var slutshow som skulle fixat och det var även MVG-vandring för idrotten.
Jag träffade även R.
Jag började springa som en galning med Mamma.
Skrev MVG matte prov som var som att hänga om skjuta sig själv samtidigt.
Var inne i stan med Petra och Felicia och fota (:
Nervös dag.
<3
Vandring

Juni:
Födelsedag, bal, skolavslutning, matcher i kungsan, sol, bad mys, kan det bli bättre? Ja, det kunde det. Jag blev sviken dagen innan min födelsedag de sved. Jag skiljdes från KS, det var inte lätt.
Sprang vårruset
Det var bal
Vi hade show
Det var fotbollsmatch. Sandra, Jag & Sofia sjöng även nationalsången
Det var tungt att säga hejdå
Jag var på Håkan med Josefin & Felicia <3
Började testa nya gränser med min kamera
Var en HELdag på grönan med finaste vännerna!



Juli-December kommer efter jag har sovit! :)

Kommentera
Postat av: Elin

Ohh, jag kommer ihåg när du skulle träffa R, då jag var med. haha, gud vad kul vi hade ett tag där, du och jag. synd att vi tappat kontakten. och du var även mitt störtsa stöd i du vet vad, haha. tack så mycket för att du finns, hörs av dig någon dag! Puss

2009-01-05 @ 20:03:53
URL: http://leopardfreak.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0