Fans !

Hej alla olika slags fans där ute!
Varför gillar ni bandet/artisten ni tycker om så mycket?

Är det bara för ni tycker de är så grymt snygga eller för de spelar bra?
Om ni valde det första är ni ju helt sanslösa.
Blir så grymt förbannad på de som kallar sig fans när de egentligen bara tycker bandet/artisten är så jävla snygg/a.
Som Darin.
Tyckte någon ärligt hans musik var bra?
Eller tyckte ni om honom bara för han var snygg?
Kanske dåligt exempel, men ni fattar...

Lyssnar ni ens på låttexterna? Känner ni ens budskapet i låtarna? Varför har han/de/hon skrivit som de gjort?
Varför?
De flesta av er har säkert ingen anning, jag kan genelarisera. Jag vet, grymt duktig på det.
Men skärp er.
Jag har stött på alldeles för mycket av det här.
Det var därför jag ville ta upp det.

Så en fråga: Lyssnar du på någon artist/band som du verkligen älskar. Varför älskar du de? VARFÖR?

Kommentera
Postat av: Petra

Jag lyssnar mycket på texterna, eftersom jag ALLTID sjunger/mimar med i låtarna. Och rösten är självklart mycket viktig. Utseendet vet jag inte riktigt vad jag ska säga om, jag kollar väldigt mycket på utseende har jag märkt. Men det jag främst kollar på är hur personerna uppför sig i media.

Röst och text är viktigast av allt. Men personlighet ger också väldigt mycket. Utseende är ett faktum som gör att man vill se dem live, antar jag.

2008-03-04 @ 18:56:31
URL: http://Ptra.blogg.se
Postat av: Sandra

Ja, McFLY.
Tror inte att jag egentligen behöver förklara det, men Danny's röst tillsammans med Tom's ljusare röst och Doug's söta, blandat med Harry på trummor, det är mirakel!

2008-03-05 @ 22:28:39
URL: http://xmcfly.blogg.se

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0