Sverige vs. Ryssland

Ryssland förtjänade verkligen vinsten igår. Sverige spelade så himla kasst. Inget snack mellan spelarna alls, det vara bara pang på. För mycket missförstånd, alldeles för många misstag. Mot slutet blev även spelarna jättestressade så man såg hur de bara sprang och sköt, dock över mål.
Eller som Elmander, han var verkligen alla positioner igår. Han var överallt. Zlatan och Henke var på två helt olika sidor om planen, bra att de är utspridda. Men guys it's sucks. Bollen måste ju kunna passas mellan varandra också..
Ljungberg var som vanligt bara ute efter filmningar, hela tiden. Det funkar inte i ländgen, eller?
När ryssland var på sveriges planhalva var alla ryssar där, inte bara en eller två utan alla, dock inte målisen då men duuuh. Men när Sverige var på Ryssland planhalva hur många svenskar var där då? en möjligtvis två, seriöst. Förlåt men jag skäms.

Elmander är heting!





Förövrigt hade jag en riktigt trevlig kväll/natt. Dock var Kask brosor vääääldigt irreterande lite då och då. Men vi stod tappert ut, eller hur sandra ? x')

Fick mitt efterlängtade *hihi* ipodfodral idag. När jag var påväg dit mötte jag killen som hjälpte mig igår där, och shit vad han glodde och sen viska till sin kompis. Riktigt pinsamt, för han var grymt snygg (a)

Kommentera
Postat av: joel

han kanske borde sluta med fotbollen och satsa som modell då, för på planen är han inte så jävla bra... hehe

2008-06-19 @ 17:18:00
URL: http://joelsunderbara.blogg.se/
Postat av: Anonym

grr, du jag och johan i en säng eller ? ;)

2008-06-19 @ 17:21:09
Postat av: Annizh

Sandra: Ofc, you and me baby (; MJAU!

2008-06-19 @ 17:24:19
URL: http://annizh.blogg.se/
Postat av: Clara

Hoppas du får en bra midsommar!

2008-06-20 @ 18:06:15
URL: http://strawberrytree.blogg.se/
Postat av: Sojung

ryssland förtjänade verkligen vinsten:) de spelade med sådan glöd och hade verkligen viljan att vinna

2008-06-25 @ 11:27:30
URL: http://sojung.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0