Sommarlov, mindre/mer blogg?

Sommarlov nu. Ruskigt skönt!
Men först tänkte jag att nu har jag tid att blogga mer. Men det är snarare tvärt om. Eller jag har mer tid såklart. Men jag ägnar min tid åt mig själv och mina kompisar just nu. Såklart. Vilket gör att jag bara kommer uppdatera bloggen lite då och då, när jag har tid dvs. (:
Men jag försöker blogga så mycket jag kan, men jag lovar ingenting ^^

Avslutar detta inlägg med att säga att mina kompisar är BÄST!
Även att vad svarar man när någon frågar "var går du i för klass?" nu. Jag saknar er grymt mycket!

Kommentera
Postat av: sofie

ha ett bra sommarlov (a)

2008-06-16 @ 19:49:40
URL: http://ssofiies.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0