Livet

Vad är livets menning?
Just nu känns det som mitt liv inte har någon menning alls. Jag har inget mål ingen strävan ingenting. Har jag ingen menning med livet då? Är det menningen att man hela tiden ska sätta upp nya mål, hela tiden ha något nytt att sträva efter....eller?
Eller jag kanske har en menning med livet. Starta om. Med allt, jag orkar inte mitt såkallade liv just nu.
Förut brukade jag få panikattacker, då alllt kändes fel. Jag kunde stå och skrika hur länge som helst. Jag skulle tom kunna dela ett berg på ett slag, seriöst. De brukade inte komma så ofta, nu kommer de för ofta.
Jag känner mig hängig, ENSAM, menninglös, klen, arg, sur, irreterad, jag är helt enkelt helt dum i huvudet.
Det jobbiga är att jag är själv under såna här situationer. Ingen ser ingen märker ingen förstår.
Vad är menningen med livet då, varför lever jag ens?
Ni ser ju själv hur hopplös jag är.


Såhär ful känner jag mig just nu

Kommentera
Postat av: sofia

gumman, jag vet att det känns som att ingen förstår, men jag föstår vad du går igenom och hur det känns. du är inte ensam gumman, jag finns alltid här! Det är bara ringa om du vill prata! jag lovar att lyssna! Älskar dig! <333333

2008-06-30 @ 12:25:25
URL: http://esofia.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0