Halstabletter

Har precis tagit en rundvandring i mitt hus för att plocka åt mig saker som jag ska packa ner. Jag åker ju nämligen till vår kära fjällstuga imorgon (: Blir väl...askul >.<
Men under min lilla vandring märkte jag att det ligger halstabletter typ öööööverallt! Vadå typ hela vår familj håller på att drabbas av förkylning dagen innan vi ska åka ^^ . Men jag sörjer inte, palla skidor *suck* Förutom att det typ är jättebra träning. Det behöver min kropp just nu kan jag säga, usch usch usch för mig just nu. /:

En liten fråga: Vilken är din favorit halstablett? (:

Kommentera
Postat av: Sandra

Men skidor är ju livet hjärtat!
I'll trade it with you any day :)

2008-02-25 @ 12:35:41
URL: http://xmcfly.blogg.se

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0