Vad fel man kan ha

Jag som hade hoppats att jag kunde få bra sista veckor på det här året. Att allting bara flöt på och gick bra!
Men igår kom jag på en sak, som jag inte tänker säga här, som gjorde att jag började tänka om med mig själv och mitt liv. Så tänkte jag att när jag kommer hem (blir 2009) så ska jag börja tänka så för då kommer allt bli super, med garanti. Men imorse märkte jag en sak som gjorde att jag ger upp hoppet om det. Fan säger jag, Fan.

Nog klagat, hatar att vara en klagmänniska. Känner mig misslyckad och det vill jag inte vara!
Nu ska jag ta och klä på mig kläder, sitter fortfarande i pyjamas (a) så ska vi åka och handla sen baka maaaassor :)

Ni får ha det bra,
Puss

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Snart julafton!

Kommentera
Postat av: Emelie Talvis - e t a l v i s ♦

sv: Nej, precis :)

2008-12-22 @ 12:41:02
URL: http://etalvis.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0