People around us

Jag blir så jävla förbannad på människor som inte har något jävla vett i huvudet överhuvudtaget. Det är speciella personer jag tänker på vid just detta tillfälle. Dock är inte de, de enda. Ärligt talat bajs på såna människor. Som de här jag tänker på det är så att det är en kille i min klass...som är lite speciell. Absolut inget fel med de, jag diggar honom rejält. Men då finns det dumhuvuden som gör narr av honom både framför ögonen bakom honom men även bakom ryggen på han. Jag tycker det är så JÄVLA respeklöst att det inte är sant. Jag har sagt till personerna att de inte är schysst, men de åker bara in genom ena örat och ut genom det andra på de. JÄVLA IDIOTER. De lever på att göra narr av andra, de tror de är coola då. Kommer med nya skämt om den här killen. Folk garvar, ser upp till de som gör narr av han. Vad FAN är folks problem? Seriöst. En kille som gör det speciellt mycket, han gör det med flera. Asså han kan gå och ta sig. Han tror han är så oroligt jävla cool för folk skrattar åt han när han hittat nya saker att göra narr av personer med. Gå och ta er era jävlar, gå och ta er.

Förlåt men var tvungen att skriva av mig.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24

Kommentera
Postat av: Petra

Men gud. Skit i dem, och umgås med den där killen istället!

2008-12-10 @ 21:02:15
URL: http://ptra.blogg.se/
Postat av: Johanna

Heej!

jag läser sam ekonomi engelska på värmdö gymnasium. :)

2008-12-10 @ 23:25:22
URL: http://j920629.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0