Året 2008



Har varit under mina förväntningar. Mitt nyårslöfte var "göra det här året till det asbolut bästa" ni förstår ju hur det har gått med det nyårslöftet.
Allas humör går som en bergodalbana (man kan inte vara glad jämt, det går inte). Så även mitt humör har gått upp och ner. Dock alldeles för mycket ner. Jag har verkligen känt mig jättejobbig, krävnade och velat ha mycket uppmärksamhet det här året. Jag har känt mig egoistisk och dum. Men fast jag verkigen varit ett pain in the as det senaste åren så har jag någr att tacka. Det är min familj och mina underbar vänner. Utan er hade jag aldrig lyckas ta mig uppåt. Ärligt förstår jag inte hur ni stått ut. Ni är duktiga, tålmodiga, kärleksfulla, förstående och bäst. Jag vill bara säga att jag älskar er. 2009 år ett nytt år och det ska bli det absolut bästa. Jag ska ändra min syn på saker jag ska ändra mig. Dock inte till en annan person, förutom gladare, men jag ska bli mer postiv. Jag ska klara det, jag har bestämt mig.

Kärlek till er alla!
Puss


Ps. Bilderna jag lägger upp har jag (oftast) copyright på. Så ni får inte ta det utan min tilllåtelse. Jag har inte kunnat skriva mitt namn på bilderna för det inte funkar på den här datorn. Behöver ett program, jag inte har ... än. Så ni vet. Dock kan det ju hända att jag har mina vänners bilder men då har jag deras tillåtelse att jag lägger upp de. Google bilder tror jag inte jag har några. Men aja, hade tänkt och sammanfatta mig kort egentligen. Men hejdå. Ds.

Kommentera
Postat av: josephine

fin blogg :)

2008-12-26 @ 18:55:39
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0