Tillbaka på bloggen (:

Äntligen funkar bloggen igen!
Mycket har hänt de senaste dagarna både tråkigt som roligt.
Men jag ska ändra min blogg lite, efter kritik från min kära underbara bästa vän Towe.
Hon tycker det är tråkigt när folk bara skriver vad de gjort på dagarna.
Hon tycker det är roligare när man lixom skriver om något ämne, som folk sen kan ge sina åsikter om.
Det har hon faktiskt rätt i. För jag skriver ju bara, för att skriva av mig.
Men om jag börjar skriva om saker folk kan skriva åsikter om, kan folk stannar vid min blogg och kommenterar.
Det var rätt bra att hon faktiskt sa vad hon tyckte, (:
Tack bäääjb, du är bäst bäst bäst!
Men nu måste jag plugga, men vi hörs !

Kommentera
Postat av: Hon som alltid komenterar TOWE:)

hööru bäjb :D visst låter det som en bra ide och man kan ju även skriva om sig själv:D självklart men det så himlans kul att läsa om vad man ttycker om saker och ting också:D

2008-04-01 @ 21:57:00
Postat av: Annizh

jo, det förstår jag *hihi*(;
Älskar dig bamsemycket

2008-04-01 @ 23:31:59
URL: http://annizh.blogg.se
Postat av: t0tta

Men å andra sidan.. Jag skriver om mig själv, vad jag gör och mina åsikter.. om jag skulle konvertera till t.ex akvarieblogg, skulle nog alla mina två läsare svika mig *övertygad*

2008-04-06 @ 12:03:45
URL: http://t0tta.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0