Måndag

Idag har jag varit i skolan, som vanligt.
Både roligt och tråkigt, men jag var mest sur . Men men,
Efter skolan kom Sofia hit, mhihi :D <3
Vi gick med hunden och sen nörda vi oss vid varsin dator *hihi* (a)
Men sen behövde hon åka hem och plugga och laga mat innan hennes dans och jag måste plugga innan scouterna, (:

En sak:
När jag var på lindex i lördags såg jag en bh som hade storlek 65 aa, :O Seriöst, varför har man ens bh om man har så små? Ärligt, varför tillvekar de så små? Visste ni att en forskare har märkt att ju mer tjejer använder bh desto större chans är det är de för "hängtuttar". Jag kommer dock inte sluta använda bh för det, men det jag menar är. Varför börjar man då med bh så tidigt när man inte ens behöver det? :O
Vad tror ni? Varför tillverkar de så små?

Kommentera
Postat av: Petra

Kolla på samhället idag så förstår du varför tjejer väljer att få större bröst redan som små.

2008-04-14 @ 22:06:05
URL: http://Ptra.blogg.se
Postat av: Jessica

Man får inte hängtuttar, detta är bevisar. Hur skulle det gå till menar han på då? Nej så är det inte. Dock kan det bli lite löjligt med hysterin, men jag tycker somså att man ska låta var och en avgöra när den vill börja använda bh. Om detta är vid storlek 65AA eller 80D spelar ingen roll :)

2008-04-14 @ 23:21:16
URL: http://biffigare.blogg.se

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0