Om förra helgen var galen då var den här GaleN

Förra veckan måste ha varit en av de bästa veckorna jag hunnit uppleva än så länge på detta universitet. Dels så började jag fatta saker vi gick igenom i kurserna jag läser. Alltid skönt när poletten trillar ner. 
Sen fick jag även förfrågan om att ställa upp i Sköekon, vilket är ett härlig gäng människor här på skolan som anordnar en massa aktiviteter för ekonomerna, främst fester. Vem är jag att klaga på fest? ;)
 
Sen för att hoppa till helgen, eller helg och helg, allt började på Torsdagen. Från en tänkt kväll med bara ett snabbt infomöte om Kåren här på skolan, som slutar på diverse klubbar, men främst människor som icke går i min klass. Slutar att jag ramlar ner i min säng 05:30 på morgonen. Det efter att ha ätit pannkakor mitt i natten med en kompis här. 
Var lagom trött när jag vaknade på Fredagen, men då var det bara på't igen. Efter ett försök till en pluggdag, kom Linnea och Amanda hit och vi chillade lite. Sen möte vi upp Kristin och Felicia och beställde pizza som vi tog med hem till Kristin. Vi hade en riktigt vin och skvallerkväll. Vinet rann ner och skvallret kom upp, precis det som tjejer är bra på. 
Vi gick sedan till kårehuset som var väldigt dött en Fredag som denna, men jag Amanda och Linnea gick in ändå, för vi kände en del därinne. Haha, det var dött, men det var kul för då hade man chansen att sitta och prata och dricka billigt. Vi drog sedan på en efterfest där vi inte blir så långvarig. Så precis innan stängning av korvmojhänget drog vi dit och flummade ut med alla vi hittat där som spenderar kvällen på olika håll. Även denna natt blev sen, en timme tidigare är Torsdagens bravader dock.
 
Då kunde man tro att på Lördagen skulle jag inte orka gå ut. Så var inte fallet. Efter en pluggdag i skolan med gruppen så gick jag hem och sov lite samt passade på att handla. Sen var det hem till Felicia som gällde och sedan vidare ut till Husaren där Tomas Stenström spelade, kaoset som uppstod....my my. Vi begav oss inte alltför sent, de tackade min kropp mig för. Söööömn. 
 
Men som Johan alltid säger "Varför inte?" och ja, varför tusan inte. Alla dessa dagar har gett mig minnen jag kommer skratta mig mätt på länge. Vad hade jag fått ut av att inte gå ut? Ingenting, förutom mer sömn och kanske en lite mildare förkylning. Men kan lätt säga att skratten väger upp förkylningen.
 
Peace out. 
 
Torsdag:
 
Fredag:
 
Lördag:
 
 

Kommentera

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0