New start in life

Skulle ju varit roligt om jag kan på denna idén direkt när jag flyttade till Sköbde förra veckan. Men bättre sen än aldirg. Tänkte att jag ska försöka ge det här ett försök för att kunna komma tillbaka och fundera och se hur livet var då.
 
Andra och sista introveckan börjar lida mot sitt slut. Veckorna var inte alls som jag hade förstöllt mig, men har haft riktigt roligt ändå. Lite ensam när man har har någon annan som bor här med än, så när man kommer hem är det så tyst. 
 
Sen är grejen att jag kan tillgodoräkna min JÖKen så jag inte behöver göra HÖKen, detta innebär att jag fått börja på tvåornas hösterminskurser istället. Den som jag läser första LP har bara föreläsningar 1gång varann vecka vilket gör att man stressar inte direkt ihjäl sig där än. Vi fick två uppgifter idag att göra tills nästa vecka, de tog mig en timme. Sen har jag bara en annan kurs och där kan vi inte göra så mycket förrän min grupp har en intervju nästa Torsdag. Så blir rätt mycket dötid jag inte riktigt vet vad jag ska göra med. 
På toppen av de hade jag haft nollningssjukan denna vecka, dvs inte svårare eller jobbigare än en förkylning men träningen som jag hade planerat in inte har blivit av. Så har varit sjuk, ensam och uttråkad. Great great.
 
Men life is good. Har hittat fyra rikiga guldkorn i min klass som är så mysiga. Skönt att ha några man kan luta sig mot. Vi är alla väldigt drivna och vill hänga med på saker och ting. Hade jag inte hittat de hade jag nog haft ännu mer dötid dessa veckor. Förhoppningsvis drar allt igång nästa vecka lite mer då alla aktiviteter är över och det är SKOOOLA som gäller. Då ska jag sätta rutiner. 
 
Imorgon ska jag tvätta här för första gången. Inte direkt nödvändning än men så har jag testa på det också. 
 
Men ja, life is good. Är rätt skönt att bo ensam faktiskt, men hade inte sagt nej till en mysig Felix lite närmare :*
 
Hej och Hå.
 
Spritt inlägg, det blir bättre om jag får rutin på detta också..

Kommentera

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0