Sjuk

Skulle träffa K idag istället över middag. men jag har verkligen ingen lust. Är så snuvig och har ögoninflammation så känner mig så sjukt ofräsch. Har ingen lust att fixa mig sitta på bussen, för vad? Det kommer ju ändå aldrig hända något mellan oss. Det hade varit en helt annan sak om det hade varit något mellan oss, om jag hade sett detta mer som en dejt. Men det gör jag ej. Så känns så lönlöst om jag inte orkar gå in för det 100%. Just nu ligger jag på botten liksom haha, känns kul. Men egentligen vill jag verkligen se honom. Men tänker att det här är inte min enda chans. Jag kan se honom någon annan dag istället, det är ok. Kanske tom redan i veckan så det känns rätt chill ändå. Får ligga här i min säng, med min dator och bok och bli frisk känns rätt bra ändå.

Kommentera

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0