WSJ 2011

Ligger och lyssnar på WSJ 2011 lägerlåt, och blir mer peppad än någonsin, helt sjukt! Vad jag även blev peppad på att göra var att börja blogga inför lägret. Kanske dock lite sent då det är endast SEXTON dagar kvar tills lägret har rullat igång, aaaaah, helt sjukt!
Men nu är vi på gång, många är nere och bygger. Jag ska jobba en vecka (och försöka packa) sen är även jag där nere och bygger upp Skånes fjärde största stad, och även scouternas största världs jamboree. Detta är coolt mina människor, och jag är taggad!

Translate: Is listening to WSJ 2011 campsong right now, and are getting so exctied! What I was also getting exctied to do was to start blogging for the camp. Maybe a little late since it is only sixteen days left until camp is up and running, aaaaah, totally sick!
Right now many people are already in Skåne and are building. I will work a week (and try to pack) and then I will also be down there and build Skåne's fourth largest city, and also scouts largest world jamboree. This is cool my people, and I'm exctied!



Kommentera
Postat av: Natascha

Jag har lyssnat ihjäääl mig på den låten, den är såå himla grym! :D

Sjukt bra låt och jag är också taggad! Det dansar fjärilar i magen bara jag tänker på lägret helt seriöst! :D

2011-07-12 @ 12:36:27
URL: http://uppoveroronen.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0