Idag är det inte min dag utan er dag

Min dag har ju inte varit den bästa, men bara för att jag inte är glad kan jag ju inte låta bli att glädjas av alla mina nära och kära som har en mycket speciell dag idag av olika anledningar.

Mamma & Pappa firar 25 som gifta idag. Kan man säga något annat än GRATTIS, NI ÄR BÄST! JAG ÄLSKAR ER SÅ HIMLA MYCKET, <3

Världens bästa Robin tog körkort idag, GRATTIS! Jag visste att du skulle klara det galant. + detta är grymt bra för mig då jag har en privat chaufför nu ;)

Underbaraste Malin som fyller 18 idag, GRATTIS!!! Nu är du också (;)) vuxen, haha! Jag älskar dig och saknar dig alldeles för mycket, <3


Kommentera

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0