Torsdag

idag var det en kort dag i skolan. Hade historia, som blir roligare och roligare. Sen åt jag även lunch, eller åt och åt det fanns inget ätvänligt idag...för första gången sen jag började på YBC! :-O
Sen skulle vi spanska elever ha håltimme eftersom vår lärare var borta. Sen efter spanskan brukar vi ha mediekommunkation. Men vi frågade vår mediekommunkation lärare om vi behövde gå på lektionen och då svarade han nej. Så efter lunch gick jag hem, skönt med korta dagar! På tunnelbanan träffade jag även på en gammal klaskamrat. Så fick sällskap näästan ända hem. Trevligt att träffa folk man inte träffat på ett tag. Men har så mycket disskutioner att ta igen ;-)
När jag kom hem skrev jag på Twitter att jag precis kommit hem. Min svenska lärare (som jag har på twitter) snappade upp detta direkt med att skriva till mig "Johanna(vår andra mediekommunkationlärare) har lektion med din klass. Men du är hemma. Hur hänger detta ihop? ;-)" Ens lärare hänger med en överallt....men det är lite kul ibland faktiskt :-)

Nu ska jag ut och se min syster till stallet. Ska bli kul att se hur det går för henne i ridningen. Pappa var så positivt fösta gången han såg henne rida och det var väl drygt en månad sen. Nu är det min tur och se om jag är lika positivt. Men det tror jag nog, för min syster är bäst!!


En smickrande bild på mig när jag satt här hemma och vänta. :-)

Kommentera

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0