Today

Skoldagen har varit bra. Inget extremt jobbigt, inget extremt kul heller. Eller jo, vi hade besökare (som vanligt) på skolan och jag fick åter igen äran att prata :-) Alltid lika ruuuligt.
Nu är jag jättetrött. Har hållt mig vaken tills dess att Sandra kom hem. Har snackat i telefon med henne (typ) precis så nu kan jag sova med ro och kärlek i hjärtat. Jag älskar dig, <3

High School Year står still just nu. De har blivit något fel med min IEC och familj. De skulle höra av sig idag, har de gjort det...nej?! Får hoppas att de hör av sig och reder ut allt. Jag (och ni hoppas jag!) håller tummarna för att IEC faktiskt stämmer för då kommer jag till värsta fina stället, yäy :-) Men nu ska man inte hoppas för mycket. En sak jag hoppas i alla fall det är att familjen är bra, (Y).


Green Bay


Ps. Petra, min kommentarer kommer inte upp på din blogg :-( 22.57. Ds.

Kommentera
Postat av: Petra

Jodå, de kom allihop ;) Men det är askul att du skrev fel IGEN XD hahah

2009-05-04 @ 23:30:29
URL: http://ptra.blogg.se/
Postat av: Daniel

å i den parken vill jag vandra med en sexig kar!

2009-05-07 @ 08:12:20
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Egoinas mamma

Härlig bild, måste vara morgonsol? Ljuset gör att man vill in i bilden :D



Sv: Det kan inte vara möjligt att någon svälter ihjäl en hund, och vem attan går på en sådan utställning och inte stryper "konstnären"? Det måste ligga mer bakom den storyn!



Ha en underbar dag! Hoppas allt ordnar sig så du kommer till ditt underbara ställe. :D

2009-05-07 @ 08:20:41
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0