Långhelg

Långhelger är allt skönt ibland. Tacka för det!

Denna helg har jag hunnit övningsköra rätt mycket 3 dagar i rad, det går bra nu kompis det går bra nu.
Har även hunnit träffa min kusin. Jag träffade han 1 Maj och kom på att senaste gången jag träffade honom var 1 Marsl. Så det gick exakt 2 månader innan vi träffades. Lite kul sådär. Men det var trevligt att träffa han. Saknar han mucho. Var lättare när vi bodde nära varandra...nu är det ju...umh..några mil.

Har även hunnit träffa lite kompisar hit och dit vilket alltid är lika trevligt.

Sen har jag hunnit hjälpa till mycket här hemma. Eller idag har varit en riktigt utestädardag. Hela familj var hemma och vi fixade hela dagen i vår trädgård. Vi lyckades med väldigt mycket och allt blev väldigt bra. Kvalitetstid med familjen verkligen ;-) I like it!

Nu märkte jag att klockan börjar rinna iväg. Måste skriva ett manus till imorgon innan jag somnar. Min projektgrupp i skolan och bokat greenscreenen imorgon men förtillfället har vi varken film eller manus, det är mindre bra. Men en kille i gruppen skulle fixa film så får hålla tummarna att han gjort det! Annars är vi liiiiite köra just nu.
Jag har inte tagit på mig att skriva manus men jag vet att ingen annan kommer göra det och eftersom inte jag vill stå där med ett vitt papper i handen är det lika bra att jag skriver ihop något.

Sov gott alla!

Kommentera
Postat av: Petra

Det är en månad mellan april och maj, inte två ;)

vi ses i veckan <3

2009-05-03 @ 23:20:21
URL: http://ptra.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0