Just nu vet jag ingenting

Här ligger jag. Mitt i natten. En lördagkväll. Helt ensam. Funderar, för mycket. Funderingen ger tankar. Tankarna ger mig dåligt samvete. Det dåliga samvetet ger mig ångest.

Mest för USA resan. Jag vill göra den, snacka liverfarenhet. Det kommer bli jättekul. Men, det är dyrt. Jag var för snabb känner jag. Jag tog första organisationen. Det visade sig vara den dyraste. Sen när jag snackat med vänner frågar alla varför jag tog just de, de är ju sämst. Jättebra, verkligen great. Men jag vill åka och jag ska åka. Är peppad till tusen!



Måste säga mega mycket pussar till min underbara fina föräldrar som stöttar mig i vått och torrt. Utan er hade ingenting funkat. Jag älskar er <3


Kommentera

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0