Hej !

Sen jag skrev sist (hm...i fredags) har jag varit på Urskog hela helgen. Urskog är en hajk som våra ledare planerar. Vi har ingenaning om vad de planerar, det är riktigt skoj faktiskt. Den här helgen hamnde vi på Öland av alla ställen.

I skolan har jag haft redovisning på mitt sista protjekt, skönt att det äntligen är över! Har även haft nationella i Matte och jippi vad det gick bra !!
Tisdag och Onsdag, dvs idag och igår, har jag varit med och representerat YBC på konferensen/mässan "Framtidens lärande". Vår skola handlar ju precis om Framtidens läranade så det kändes som en utmärkt idé att vara där.
Satt och lyssnade på rätt många föredrag och man märker hur många år innan i utvecklingen YBC ligger. Lite pinsamt för de som ligger så långt bakom, men bara roligt för oss :-)
Två elever var även med uppe på stora scen och satt och hade paneldebatt mot politiker. Alla höll med om att elevrna körde stenhårt över politikerna. Och ändå var det bara två elever mot fem politiker, sen var ju inte åldersskillnaden liten heller. Keep up the good work!!


Kommentera

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0