Boooooooored

Jag har tråkigt! Verkligen super duper jättetråkigt. Jag skulle egentligen iväg och träffa en person men det blev uppskjutet till en annan dag :-( What to do, what to do? Study....? Hm.. I don't think so!

Idag fick jag hem alla visum papper jag behöver fylla i och skicka till amerikanska ambasaden. Shit, det är inte lite papper. Det är inte heller lite krav de har på bilderna man ska skicka med och på det man ska skriva. Om man skrivit fel någonstans eller gjort någonting fel tar de inte emot pappret, palla vara såna?

En till sak, jag har bränt mig ovanför brösten och på höger armen. Det gör ont!

Nu ska jag fortsätta sitta och kolla på gamla ICA-reklamer. Jätteroande verkligen.

Om det är någon som läser detta och har nästan lika tråkigt som jag. RING?!

Kommentera

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0