Torsdag

I'm home! Har varit i skolan på historialektion, vi gjorde ingenting. Läraren skulle prata enskilt men han hann aldrig snacka med mig. Sen på spanskan skulle vår lärare lyssna på de sistas redovisningar, vi andra skulle göra en uppgift som tog typ 3 minuter! Sen så passade jag på att dra till läkaren för att kolla om jag fått något utslag av TB-testet. Men nej, det såg jättebra ut! :-)
Åkte hem, gick ut med hunden. Åkte sedan vidare till centrum, skulle fixa kort och låna änun fler böcker (som jag glömde låna igår...). Väl där mötte jag Kristin och Lollo. Lyckades även missa 5 bussar, ja jag är väldigt lat av mig. Sen när jag skulle hem kände jag för att gå en bit för solen lyste så skönt. Smsade Disa och frågade om hon var hemma och det var hon så gick förbi henne och snacka skit och skvaller, som vanligt!
Var tvungen att gå hem och låsa upp åt min pappa som inte hittade sina nyklar ( :( ) . Så nu är jag hemma, bror står och fixar mat åt mig just nu. Köttfärsbiffar med pasta mums :-D
Om ungefär en timme plockar jossan upp mig så ska vi iväg på träning , blir naajs !

Hur har er dag varit ? :-)

Foto: Petra

Kommentera
Postat av: Sigrid

aa, det får bli upp till bevis :P

2009-03-20 @ 16:25:15
URL: http://jaghetersigrid.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0