Skolan

Klockan är halv fem och här sitter jag kvar i skolan. Vi skulle ha slutat för en kvart sen men vi fick sluta runt halv fyra istället. Skönt ansåg av många men jag som ska iväg på fotokurs tyckte bara det var tråkigt för då skulle jag bli lämnad ensam. Men nja riktigt så var inte fallet. Det var en del som stt kvar och pluggade (ömmh...). Men nu har de flesta dragit. Nu är det bara en filmgrupp kvar som sitter och redigerar. Jag har precis skrivit på min idrottsredovisning. Har skrivit snart 1 1/2, grymt. I alla fall om man tänker att jag började skriva för ungefär 20 minuter sen.
Det är i såna här stunder jag märker hur mycket mer jag får gjort när jag verkligen tar tag i saker, är själv och inte är hemma. För är jag inte själv sätter jag mig bara och snackar med någon. Är jag hemma är det så mycket andra saker som lockar. Så nu är jag jag stolt över mig själv att jag snart är klart med arbetet och man har egentligen till efter lovet på sig :-)

Bussen får om 8 minuter så borde plocka ihop sakerna nu och bege mig till bussen.

Hörs ikväll!

Kommentera

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0