Onsdag

Började imorse att jag försov mig lite smått men det gick bra! I skolan hände ingenting speciellt, den rullade på som vanligt. Efter skolan åkte jag och Anna "Bullen" in till staden. Vi måste passa på nu när det är fint väder för man vet aldrig när det vänder igen. Vi började med att gå från slussen, förbi slottet där det var någon tävlingen. Vi gick vidare förbi kungsträdgården där det brunnit, dock såg man typ ingenting. Sen fastande jag i det såkallade "shoppningsyndromet". Anna skulle sedan möta en kompis så jag åkte till haninge centrum , eller rättare sagt till biblioteket. Skulle låna lite böcker jag måste ha till mitt idrottsarbete :-)
Kom hem för ungefär en halvtimme sen och nu ligger jag här och ska precis börja plugga...

Vad gör ni då? :-)



1. Underbara fina Anna. (dock inte Anna jag var i stan med :-))
2. Tävling runt slottet.
3. Jag lovade mig själv att inte köpa jeansleggings. Det gick ju...bra.
4. Nya leggins med dragkedja, nya tröja, ny ring
5. Nytt halsband!

Kommentera

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0