Måndag

Dagen börjar bra. Kunde inte sova inatt, somnade runt tre någon gång, icke kul! Halv sju var jag tvungen att stiga upp, var inte det lättaste. Påvägen till bussen lyckas jag halka i backen och typ bli jätteblöt och smutsig, inte kul det hellere. Sen när jag står vid busshållsplatsen kommer de en bild i full fart som kör rätt i en vattenpöl så allt (mysigt) vatten över mig! Bra start på morgonen verkligen!
Nu har jag varit i skolan i lite mer än 3 timmar. Har gäspat konstant så jag hade börjat gråta lite titt som tätt.
Ikväll ska jag iväg på fotokurs igen. Kommer inte komma hem förens runt 10, jag kommer dö av trötthet!
Men men, nu ska jag ha mentorssamtal sen ha svenska sen slutar skolan. Men eftersom jag ska iväg på fotokurs så måste jag sitta i skolan i två timmar, eftersom jag inte hinner åka hem imellan. Ännu mer kul, INTE!


Hoppas ni får en bra dag :-)

Kommentera

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0