Lite smått irreterande jao!

På min sovmorgon, som jag inte fick för jag skulle till läkaren blev ju lagom kul. När jag är där fyller han mina papper som jag lätt kunnat göra själv, om det inte var så att man behövde intyg över att man varit där. Min blodgrupp hade de inte fått sen vilket betyder att jag måste tillbaka dit (missa ännu mer av skolan) för att hämta det. Nej, det kunde inte ringa och säga min blodgrupp så jag skrev i själv... Men snälla mamma kan åka dit och hämta pappret om jag sitter helt fast i skolan, tack!

Kom till skolan runt 09.15 och börjar inte förens 09.50 idag. Jätteroligt, hm...nej hårt att påstå. Det är ingen annan här heller, jag har jätteroligt verkligen..
Vilket liv...

Kommentera

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0