Hemma!

Nu är jag hemma igen, efter en mycket trevligt kväll/natt. Började med att igår så åkte jag till svartbäcken i hopp om att det var folk där. Men så fel jag kan ha. Stugan var tydligen utlånad en del av dagen så vi hade behövt flytta oss till sågen under de timmarna. Så jag åkte dit (fick sällskap av sandra :-D <3 ), spelade lite spel och så. Men sen gick jag hem till  istället pratade lite och fick middag. Vi började även titta på The Unborn, usch säger jag bara x) Sen kom de mer folk till sågen så då gick jag tillbaka dit, fick även sällskap av Sandra denna gång :-D Hann inte vara där sålänge innan vi åkte till svartbäcken. Där började vi med att bära ner massa saker sen sätta igång och måla andra lagret grundfärg. Sen fick vi vänta en timme. Folk åkte och åt, medans jag, Disa, Ådi, Halkan, Adam, Anton och CG vad kvar i stugan :-) När de andra kom tillbaka som målade vi första lagret rosa (!). Sen var vi tvugna att vänta hela tre timmar, mindre roligt. Men tiden går snabbt när man har roligt, som man brukar säga. Runt 03.00 satt vi igång och måla andra och sista lagret rosa. Galet snyggt blev det! Sen var alla jättetrötta så vi gick och la oss. Dock hade de flesta problem att somna, hmm..men kul ska man ha :-)
Fick sova några timmar men sen ringade halkans mobil och då vaknade de flesta. Dock låg vi och drog oss ett jädra tag. Sen började vi packa om allting i rummet så det blir lättare imorgon när vi ska flytta upp allting.

Men jag har haft grymt kul. Färgglad har jag blivit också. Både mitt ansikte, hår , armar och rygg. Även min bh(dock inte så mycket...) tröja och byxor. Fin fint!

Nu ska jag lägga mig i badet, sen laddar jag inte lite bilder jag tog. Ska dock få bilder från Disa sen som tog en del :-)

Puss!

Kommentera

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0