Hemma

Nu är jag äntligen hemma från skola och fotokurser. Allt har gått jättebra både i skolan och med kursen. Fick byta kursdag också vilket gör allt ännu mer toppen :-D För er som inte vet går jag en treveckorskurs på Medborgarskolan. Kursen handlar om digital systemkameror. Hur man blir en bätte fotograf etc. Jättebra och roligt!
Har precis ätit pappas goda mat (mumma) ska nu hoppa in i duschen sen lägga mig och plugga. Har ingen arbete som ska vara klar imorgon. Men det skulle vara skönt om jag blev klart med andra arbeten istället för jag ska göra de i sista sekund, som jag annars alltid gör.

Puss på er sålänge! Sov gott om det är så att jag inte skriver något mer för idag!

Kommentera
Postat av: Anonym

grejt! När kan du lära mig allt du kan då? Kan behöva det! Blir mest trött på alla slutartider och bländartal och iso hit och dit

2009-03-09 @ 23:13:26
Postat av: Anna

anonym: när du berättar vem du är ;-)

2009-03-10 @ 08:19:42
URL: http://annizh.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0