Hej på dig!

Har inte uppdaterat något idag, dåligt jag vet! Men har pluggat hela tiden, effektivt. Tummen upp till mig i skolan just nu (Y). Satt kvar lite idag i skolan och pluggade lite och så. Somnar på bussen, är så himla trött nuförtiden. När jag reser mig upp och ska gå av bussen, vem reser sig inte upp samtidigt som mig då? Jo, Disa fisa. Vi har alltså suttit på samma buss hela tiden men inte sett varandra, typiskt. Men jag gick hem till henne ett tag och så snackar vi skit (som alltid). Kom hem, åt mat och ligger nu här i sängen och ska plugga!

Är väldigt trött, både i huvudet och i kroppen därav mitt lite ostrukturerade inlägg..
Vi hörs.

Kommentera

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0