Äntligen hemma

Sådär ja, nu är jag hemma igen efter en menningslös skoldag (som nästan alltid nu förtiden) Imorse hamna jag på samma buss som Hannah, en gammal klasskamrat, mycket trevligt :-) Sen mötte jag upp några i min klass så åkte vi till Zen center (buddism) och var där och lyssna på en buddist. Det var vädligt intressant faktiskt, fick reda på massa saker jag inte visste innan. Sen blev det svull på donken, mums :-D Åter tillbaka till skolan hade vi engelska där vi övade nationella prov, mindre roligt.. Sen skulle vi ha historia, men tydligen skulle vi ha matte och ingenting fatta någonting så alla drog typ, haha ;-) När jag kommer ner till busshållsplatsen så ser jag ett antiskte jag känner igen, vem är inte det om inte Disa. Blev lite förvånad att se henne där om man säger så, ;-) Men hon var lika söt som vanligt och så fick jag se några av hennes klasskamrater. Äntligen har man ett anstikte bakom namnen ;-D
Skulle egentligen följt med en kompis in till stan men gick dock inte då jag kom på att jag skulle gå med hunden... sånt är livet. Så nu sitter jag här och måste plugga, men internet är inte på min sida så får se om jag kommer kunna plugga (datorn var påväg att åka i golvet x antal gånger när jag försökte komma in på bloggen, men kolla nu funkar det ett tag i alla fal...)

Kommentera
Postat av: sadia

skönt och va hemma :)

2009-03-12 @ 07:43:37
URL: http://sadia.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0