:-)

Hemma från träning nu ;-) Gick grymt bra, inte bara för mig utan för alla. Så toppen träning med andra ord! Nu blir det snbbdusch sen plugga no, kommer väl ta ungefär halva natten! Wish me luck!

Kommentera
Postat av: JULIA AMANDA

Åh, det låter kalasbra ju! Jag håller tummarna för att allt går i uppfyllelse! Här har du en tjej till som gillar att planera framtiden. Så fort jag går ut skolan vill jag ut och se mig omkring i världen, gärna ta olika ströjobb som hästskötare och jhälpa till på olika gårdar.. min egen häst är ju utlånad tills vidare.. Därefter vill jag bosätta mig någonstans där jag kan bygga upp min egen drömgård, med mycket plats för hästar och natur att rida i. Gärna vid havet med, grekland är framförallt i huvudet just nu! Sen vill jag även frilansa som journalist! Så jag har en hel del framför mig med ^^

2009-03-05 @ 23:11:19
URL: http://juliaamanda.blogg.se/
Postat av: Kajsa

va fin header ! :)

2009-03-06 @ 09:52:59
URL: http://norrlandskusinerna.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0