Studentutsläpp och studentmottagning

Igår var jag som sagt på Fredikas studentutsläpp. Jag hamnade även sen senare på Simon studentmottagning vilket var jättetrevligt :-)
Det var rätt svårt att hitta enskilda personer i folkmassa igår. Många såg jag sen när jag följde var jag såg att de gick hittade jag de inte någonstans.
Men det var i alla fall kul och se och alla var så glada! Jag vill ocksåååååå ta studenten. Tre år kvar, jag ska hålla ut...jag ska.



Precis innan de sprang ut så regnade det
så då var det paraplyer ÖVERALLT.
Men sen kunde man få se lite iaf.


Idag då...Sveriges nationaldag, någon som ska göra något speciellt? Själv ska man vara barnvakt...men min syster är så snäll så det blir nog inga problem direkt ;-)

Kommentera

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0