Midsommar

Hoppas ni alla hade en bra midsommar igår :-)
Själv hade jag en jättetrevlig dag.

Först började det här hemma, fixade och städade. Sen kom det massa folk hit. Då drog jag hem till Disa. Sen tillbaka hem hit för att hämta lite saker. Sen tillbaka hem till Disa. Sen åkte vi ut till Gålö där vi var i några timmar.
   Sen åkte vi hem hit en snabbis. Sen gick vi hem till Disa. Dit kom Hannah och Zack. Då grillade vi kött och åt. Sen hade Disa gjort efterrätt, skoja inte om att jag blev mätt. Sen kom Danne och Tom. Sen kom Hannes och Adam. Sen kom Cicci & Tone.
     Sen gick jag och Danne hem till mig en snabbis, ville byta kläder. Sen skulle han gå och möta Patrik, Naknut, Topless och Erik. Jag stannade hemma ett litet tag. Sen gick jag hem till Disa igen. Där möttes jag en Patrik, Naknut, Topless och Erik som på något sätt lyckas kommit hem till Disa.
   Sen när det började ljusna ute kände folk att det var dags att börja dra sig hemåt. Och som sagt påväg hemåt var vi. Kom hem, hade svårt och somna för det var så ljust ute. Men sen när jag väl börjat bli väldigt trött somna jag på dirr.

Undra hur många "Sen" jag har skrivit i detta inägg. Orkar inte räkna, men en del fick jag nog till i alla fall :-P


Borka, så himla söt!

Kommentera

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0