Måndagen

Gårdagen var mycet trevligt. Först så sov Sandra hemma hos mig, men hon drog tilö jobbet runt kvart i nio. Jag la mig då och kollade på film men somnade och vaknade vid halv ett av att jack ringde. Sen gick jag upp, gick med hunden, städade och duschade...
  Sen efter jag ätit så kom Marcus hit. Han var väl här i ungefär två timmar Följde med honom upp till bussen och då stötte jag sihop med Jack och Ogge. Gullpojkar. Sen gick jag hem till Disa och påvägen stötte jag ihop med Nate. Sen medan vi stod där och snacka så kom Cicci och Tone haltande som också skulle hem till Disa. Sen så var jag hos Disa i några timmar. Men sen när vi ändå hade följt med upp Cicci till bussen kändes det väldigt lockande att få gå hem och lägga sig under sitt varma täcke, vilket jag gjorde också :-)
  
  Just nu ligger jag ute i solen och väntar på Disa. Vi har lite att planera inför lägret i sommar. Så istället för att skjuta på det till sista sekund tar vi tag i det direkt :-)

Kommentera

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0