Idag är det min dag

För det är min födelsedag idag :-D Har haft en helt underbar dag. Dock har vädret inte varit det bästa. Men min vänner är solstrålar så när jag har varit med de har allt varit perfekt, <3

Var även på återträff i gamla skolan idag. Det kändes konstigt på något sätt. Jag saknar allting, verkligen jättemycket. Kanske inte skolan, utan sammanhållningen som fanns bland lärare och elever. Mellan elever och elever. Det är ingenting jag märker av i min nya skola vilket verkligen är jättetråkigt. Sen kändes det  som jag har haft min tid på KS. Eller jag hade vuxit ifrån det...eller nej jag kan inte riktigt sätta fingret på vad det var.
Dock så var allting jättetrevligt. Att få träffa sina vänner man inte sett på evigheter, SKAM!
Men nu tar vi nya tag och får se till och träffas oftare än vi gör  :-)

Ha en bra dag, nu ska i alla fall jag försöka sova :-)
Puss

Ps: Tack för alla gratulationer på telefon, twitter, facebook msn, skolan you name it. Det värmer. Tack även till Petra och Felicia för presenten :') Ni är underbara, <3 .ds.

Kommentera
Postat av: Petra

Hihi, grattis <3

2009-06-03 @ 20:31:24
URL: http://ptra.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0