Dagen

Idag var det som nästan vilken tisdag som helst, bara nästan. Hade redovisning på samhällskunskaplektionen som gick bra. Sen fick vi gå hem, eller alla gick snarare hem. Eget arbete på matten och bränboll i regn tyckte inte folk lätt så himla roligt.

Jag var så lyckad när jag skulle ta ur min dator i skåpet, jag råkar tappa den i golvet. Blir livrädd och slänger upp locket och ser att skärmen är alldeles svart. Nej, det får inte hända. Orka betala massa pengar på en dator jag ska lämna in imorgon. Men efter datorn hade fått starta om sig så funkande den utan problem igen, skönt!!

Åkte in till stan efter skolan. Gick och kolla på kläder, dock hittade jag inget roligt. Träffade även på Tyra, bloggerskan. Så söööööööt!
Sen åkte jag hem, såg att jag fått ett paket på posten. gick upp till bussen igen och åkte och hämta paket. Åkte sedan hem och pratade med mormor i 20 minuter, sen åkte jag hem till Sandra. Hon hade en av sin fasters nya valpar hos sig. En 8 veckors gammal border collie, SWEEEEEEEET! Sen åkte jag hem igen och åt mat. Sen gick jag hem till Disa där hennes mamma gav mig en spruta! Äntligen har jag börjat med de! en fastnade jag hemma hos Disa i så där två timmar. Det är alltid lika trevligt. Vi snackade om lite allt möjligt ;-D

På tunnelbane sationen Slussen låg det massa hundbajs i trappan. Folk hade sidan råkat kliva i det så det var bajs nästan överallt. Så jävla äckligt! Vem låter sin hund bajsa där? Om nu hunden råkade bajsa där kan väl ägaren åtminstonde plocka upp efter sin hund?! Fy säger jag bara.

Kommentera

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0