28/6

Igår började jag med att vakna alldeles för tidigt. Var liiiite trött. Sen åkte jag och mamma och fixade lite saker här och var. Sen kom jag hem, var hemma i typ 10 minuter. Sen kom Oskar och hämtade mig så åkte vi och badade med lite folk :-)
Sen åkte jag och Oskar hem till honom. Sofie joinade även oss. Vi satt oss nere vid vattnet och åt tårta, mums. Jag har nu ätit 3 tårtor på 2 dagar, kanske inte det bästa.
Sen kom mamma, pappa pch Patrik och hämtade mig så åkte vi och hämtade Veronica. Sen åkte vi och kollade katt. Eller vi kollade inte bara vi köpte en också ;-)
Jag åkte hem och åt middag. Sen åkte jag ner till Stenbadet och badade med lite kompisar. Oskar kom även dit en snabbis för han kände andra som var där. Det var rätt bra för då fick jag  skjuts hem.
Sen när jag kom hem gick jag och Oskar en snabbis med hunden. Sen åkte Oskar hem och jag snackade lite med min bror. Sen somnade jag rätt snabbt med en snarkande katt brevid mig. Det var mysigt förutom att klockan sex imorse hade hon sovit tillräckligt och vill busa med en sovande Anna. Inte ok!!

Kommentera

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0